Re: Moralny wybor systemu operacyjnego [Bylo: WIN95]

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Sat 09 Dec 1995 - 00:00:31 MET

In article <4a9n9p$el2_at_hades.polsl.gliwice.pl>
from 8 Dec 1995 15:57:45 GMT
stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Stanislaw Jedrus) wrote:

> ... Natomiast Windows95
> to jak dla mnie jakas kolejna Beta systemu, ktora musiala zostac wypuszczona
> spowodu wypuszczenia OS/2, braku mozliwosci rozwoju DOS-a i Win3.11 oraz
> koniecznoscia dostarczenia ludziom czegos co wykorzysta mozliwosci procesorow
> obecnie powstajacych, a nie odwoluje sie do 286.

He, he. Pod tam wzgledem MS sam na siebie dolek wykopal wykozastujac
w Win95 16-bitowe "fundamenty" (kernel.exe, user.exe) z Win 3.xx.
To sie zemsci gdy przyjdzie P6 - zwany tez P5Pro (tu i owdzie).

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |