Re: Z ISA na PCI: dlaczego tak kiepsko?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 20:32:18 MET

> Proponowalbym sprawdzic czy to byl test Memory->Screen czy Memory<->Screen
>( w obie strony ). Zauwazylem ze odczyt z pamieci karty jest duzo wolniejszy
>niz zapis ( nawet 2,3 razy ). Ja przesiadalem sie z OAK OTI-87 ISA na
>Cirrus Logic 5429 VLB i transfer Memory<->Screen przyspieszyl ok 5 razy.

a ja moge jedynie dodac, ze potwierdza sie to co pisalem wczesniej ;))
i nadal polecam tsengi... tak swoja droga, skoro to isa jest podstawowym
(wielu uwaza prawie ze jedynym) ograniczeniem wydajnosci kart graficznych,
to skad u licha dwukrotnie wieksza predkosc w zwyklej et4000 w porownaniu
np. z tridentem 8900? :))
karpio