Re: AMD 5x86

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 08 Dec 1995 - 20:29:50 MET

>Za jakies dwa tygodnie bede mial procesorek AMD586x5-133 i bede go testowal
>w plytce ASUSa PVI-486SP3.Jak go wytestuje to dam znac co to i jak chodzi.
>Mysle, ze na poczatku stycznia bedziemy mieli (w TCH) ilosci handlowe
>tego procesora.Cena bedzie taka sama jak Cyrixa 5x86-100 tzn.$139+VAT dla
>end-users.

czekajcie... bo mi wyszlo ze ten amd 5x86 to dx4/133 z 16kb cache tylko
ze sie inaczej nazywa... a tak nawiasem mowiac jak wyglada obecnie cena
amd dx4/133 i czy sprzedaliscie chociaz jeden? i czy w ogole
testowaliscie toto jak toto dziala? prosze tez o more info nt. tego amd
5x86, czy chociaz on moze da sie wstawic w zwykla plyte 486? (nadal nie
jestem przekonany, ze ten cyrix napewno nie bedzie dzialal, ale jak mi
nie dacie sprawdzic to wasza strata - nie zarobicie ;))) ).
karpio