Re: AMD 5x86

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 09 Dec 1995 - 09:53:14 MET

Andrzej Karpinski napisal(-a) :

> czekajcie... bo mi wyszlo ze ten amd 5x86 to dx4/133 z 16kb cache tylko
> ze sie inaczej nazywa... a tak nawiasem mowiac jak wyglada obecnie cena
> amd dx4/133 i czy sprzedaliscie chociaz jeden? i czy w ogole

Ciiii, nie sprzedalismy ani jednego, bo ..... nie mozna bylo kupic w usa ...

> testowaliscie toto jak toto dziala? prosze tez o more info nt. tego amd
> 5x86, czy chociaz on moze da sie wstawic w zwykla plyte 486? (nadal nie

Karpiu, czytales list Piotrka? Tam byl uzyty taki tryb przyszly
("bedziemy"), jak juz stanie sie dokonany to cos wiecej.

> jestem przekonany, ze ten cyrix napewno nie bedzie dzialal, ale jak mi
> nie dacie sprawdzic to wasza strata - nie zarobicie ;))) ).

Wrrrrrr, mam wrazenie ze i tak bys krytykowal i tak. Ale naprawde mozesz
zaufac (co ja plote?), NIE bedzie dzialal na ustawieniach dla Cyrix 486

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>