Fonty (2)

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_it.com.pl)
Data: Sat 02 Dec 1995 - 11:40:38 MET

Date: Sat, 02 Dec 1995 10:12:13

:Czy ktos moglby mi podac adres internetowy, skad mozna sciagnac polskie
fonty :do Windowsow 3.1 dla karty Cirrus Logic dla wysokiej rozdzielczosci
SVGA? :Mimo, ze mam polskie Windowsy, to po zmianie karty nie mam polskich
liter, bo :na dyskietce do niej dolaczonej byly tylko angielskie fonty dla
wysokiej :rozdzielczosci SVGA...

Dodatkowe informacje do mojego poprzedniego postingu: tylko niektore napisy
nie daja sie ustawic w polskim foncie (np.takim jak Times CE, itp.). Sadze,
ze odpowiedzialne sa za to ponizsze fonty (czy wszystkie?) ustawiane w
system.ini
oemfonts.fon=8514OEM.FON
fixedfon.fon=8514FIX.FON
fonts.fon=8514SYS.FON

Efekt z grubsza jest nastepujacy:
W Program Manager udalo mi sie ustawic polski font ktory sluzy do
podpisywania ikonek ale w okienkach komunikatow pojawiaja sie w miejscu
polskiej litery fistaszki. Sa one (fistaszki) takze w paskach tytulowych. W
tych napisach do ktorych jest w miare prosty dostep pozmienialem nazwy na
angielskie ale to jest polsrodek. Czy jest na to jakas metoda (inna niz
powierzenie kierowania pracami rozwojowymi M$ maszym szacownym guru z listy)?

Lech Wiktor PIOTROWSKI
a_j_p_at_it.com.pl