Re: Fonty (2)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 02 Dec 1995 - 13:42:27 MET

On Sat, 2 Dec 1995 11:38:34 +0100 Lech Wiktor PIOTROWSKI wrote:

> Czy jest na to jakas metoda (inna niz powierzenie kierowania pracami rozwojowymi M$ maszym szacownym guru z listy)?

Nareszcie jakas rozsadna mysl w temacie M$!!!
Licze na to, iz dotrze ona do Wielkiego Brata.

Grego

P.S.
 Bluzgam tak i bluzgam na windoze, na Microsofta,
 podpierajac sie "interesem ogolu"
 (typowe dorabianie ideologii do brudnych majtek)
 a w rzeczywistosci mam osobiscie na pienku z Billem -
 nigdy nie zaproponowal mi pracy :-(

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org