Re: Fonty (2)

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Sat 02 Dec 1995 - 03:05:22 MET

a_j_p_at_it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:

>Date: Sat, 02 Dec 1995 10:12:13

>:Czy ktos moglby mi podac adres internetowy, skad mozna sciagnac polskie
>fonty :do Windowsow 3.1 dla karty Cirrus Logic dla wysokiej rozdzielczosci
>SVGA? :Mimo, ze mam polskie Windowsy, to po zmianie karty nie mam polskich
>liter, bo :na dyskietce do niej dolaczonej byly tylko angielskie fonty dla
>wysokiej :rozdzielczosci SVGA...

>Lech Wiktor PIOTROWSKI
>a_j_p_at_it.com.pl

Mialem ten sam problem i jeszcze paru ludzi ktorych znam.
Radze ci nie bawic sie w rozroznianie, ktore fonty sa za to
odpowiedzialne.
Ja zrobilem tak:
Zainstalowalem windows, potem skopiowalem wszystkie fonty
jakie byly w katalogu system (.fon, .fot, .ttf itp) do jakiegos
innego, tymczasowego katalogu, zainstalowalem drivery karty SVGA
wraz z jej fontami, a nastepnie z powrotem skopiowalem wszystkie fonty
do katalogu system i mialem wszystko ok.
Jesli masz juz poinstalowane rozne aplikacje pod win i nie chcesz z
nich rezygnowac, zainstaluj nowe windows do innego katalogu i skopiuj
stamtad fonty do wlasciwego windows.

Jest to sposob zajmujacy dosc duzo czasu, bo trzeba jeszcze raz
instalowac win, ale na pewno dziala, bo tak robilem kilka razy :)

powodzenia
                                Marcin

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *