Re: Optimus Harvard

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 14:19:57 MET

On Fri, 1 Dec 1995 11:49:57 +0100 Jacek Kijewski wrote:

> Nie probowalem. Ale 486DX2 66 na 486DX4 120 potrafie wymienic.

A kto Ci powiedzial ze NexGen nie pracuje nad nowszymi wersjami?
Juz mi sie obilo o uszy cos o prototypach >150MHz.

> Nie moglbym. Od paru (6-7) lat zamiast ksiazek czytuje dokumentacje,

to sie da zauwazyc
:-)

>wiec nie bardzo wiem, o czym mowisz.

to byl oczywiscie zart. Ale skoro kontynuujesz, to moze mi powiesz
z jakiej-zesz-to dokumentacji wynika upierdliwosc Nx586?

> Wow! Najpierw poczekaj na magisterska...

> Odczep sie. Nie lubie Inteli. Wole AMD.
>
>* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
>* nie rozni sie od magii" *

Dla uzytkownikow - owszem, bo jaki procent telewidzow wie jak dziala telewizor?
Ale dla fachowcow (nawet tych "in spe") - nie jest to najrozsadniejsze haselko.

Grego

--
Gregorio Kus       Grego_at_RMnet.it       gkus_at_envirolink.org