Re: Optimus Harvard

Autor: Jacek Kijewski (mms002_at_loqi02.elka.pg.gda.pl)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 20:30:06 MET

On 1 Dec 1995, Gregorio Kus wrote:
> to byl oczywiscie zart. Ale skoro kontynuujesz, to moze mi powiesz
> z jakiej-zesz-to dokumentacji wynika upierdliwosc Nx586?

 Z prob instalacji Linuxa na takowym. Wprawdzie sam rego nie
doswiadczylem, ale opowiesci roily sie od sluw powszechnie uznanych za
obelzywe. Podejrzewam, ze inne systemy nie-DOSowe tez nie beda chodzic
tak od razu.

> Dla uzytkownikow - owszem, bo jaki procent telewidzow wie jak dziala telewizor?
> Ale dla fachowcow (nawet tych "in spe") - nie jest to najrozsadniejsze haselko.

 No co Ty! W prawa Murphy'ego nie wierzysz? Ja na tym opieram swoja
egzystencje! Bebenek VooDoo, kosci kurczaka i od razu Windowsy sie nie
wieszaja :-)

* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
* nie rozni sie od magii" *
* *
* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *