Re: Optimus Harvard

Autor: Jacek Kijewski (mms002_at_loqi11.elka.pg.gda.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 11:30:56 MET

On 30 Nov 1995, Gregorio Kus wrote:

> W takim razie dlaczego nie przesiadziesz sie na windoze?
> Popularnosci trudno mu odmowic.

 No co Ty? Przeciez pracuje wylacznie w Windowsach. W szkole sa tylko
Suny (podlaczone do sieci), wiec nie chcem, ale muszem.

> Grego
>
> P.S. Co to znaczy ze Nx586 nie da sie rozbudowac?
> Jak sie rozbudowuje Pentiuma?

 Nie probowalem. Ale 486DX2 66 na 486DX4 120 potrafie wymienic.

> P.P.S. Co to znaczy ze Nx586 jest upierdliwy?
> Moglbys mi podrzucic ostatnie dzielo Ericha Fromma
> p.t."Wstep do psychologii mikroprocesorow"

 Nie moglbym. Od paru (6-7) lat zamiast ksiazek czytuje dokumentacje,
wiec nie bardzo wiem, o czym mowisz.

> kiedy to juz przerobie zabiore sie za prace bardziej zaawansowane
> n.p. praca doktorska Jacka Kijewskiego n.t.:

 Wow! Najpierw poczekaj na magisterska...

> "Uwarunkowania architekturalne powodujace mniejsza upierdliwosc
> mikroprocesorow Intela w porownaniu z mikroprocesorami innych
> (mniej slusznych) firm"

 Odczep sie. Nie lubie Inteli. Wole AMD.

* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
* nie rozni sie od magii" *
* *
* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *