Wirus WORD 6.0

Autor: Witold Chudzio (ind07_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 19:55:45 MET

Witam

Mam pytanie . Czy ktos wie, gdzie mozna znalezc program testujacy
pliki MS Word 6.0 na obecnosc wirusa (nie pamietam jego nazwy ale bylo
to w ktoryms z ostatnich PCKurierow).

Jesli to bytanie juz bylo to sorry.

Witek

PS. Nie interesuja mnie czyjes opinie na temat MS i jego produktow (bylo
juz dosyc naten temat) tylko czy taki program istnieje i gdzie do mozna
ewentualnie znalezc
    W.

  |Witold Chudzio  student IV  roku informatyki Politechniki Wroc.    |
  |e-mail&finger :                  | Nie ma kobiet brzydkich.        |
  | ind07_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl      | Sa tylko leniwe.                |
  | chudzio_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl     |                                 |