Re: Wirus WORD 6.0

Autor: AZ (piisa_at_ran.es)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 21:14:59 MET

O godz. 20:09 27/11/95 +0100, ind07_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl (Witold Chudzio)
napisal:

>Witam
>
>Mam pytanie . Czy ktos wie, gdzie mozna znalezc program testujacy
>pliki MS Word 6.0 na obecnosc wirusa (nie pamietam jego nazwy ale bylo
>to w ktoryms z ostatnich PCKurierow).

Co do programu to nie pamietam gdzie go mozna znalesc.
Moge Ci wyslac macro (musze go poszukac) ktore, o ile dobrze pamietam,
testuje i zabezpiecza przed tym wirusem a wlasciwie makrem (czy tak to sie
mowi po polsku?)

Saludos z Hiszpanii
Artur