Re: Dysk z Maca

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 27 Nov 1995 - 20:14:41 MET

Maciej Pilichowski (macias_at_class1) wrote:
> Hej,
> Czy ktos moza ma/zna/namiary programik do odczytywania dyskietek z Maca na
> PC. Konkretnie taki program powinien mi umozliwic skopiowanie plikow na
> twardziela. Z gory dzieki za info
Na dodatkowych dyskietkach do Maca jest jakis program do odczytu/zapisu
dyskow z PC, ale mi sie nie udalo zmusic go do pracy :(

Ale jezeli nie masz pod reka Maca, to jest kupa programow dla PC czytajacych
dyski z Maca (ale tylko 1.44 - 800 nie pojda). Mam takie gdzies w domu ;)
ale sprobuj poszukac.... Chyba byly gdzies w simtelu...
albo w jakims podkatalogu PC (?) w ftp.apple.com...

Warto sprawdzic, czy przypadkiem pliki na dyskietce nie sa czym wrednym
spakowane - trzeba by je na Macu rozpakowac - na PC moga byc problemy
(programy na PC do pakowania to zazwyczaj starsze wersje niz na Macu).

Jest jeszcze emulator Maca na PC - executor - ale jest to-to dosc spore i
wolnawe...
                                                Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland