Re: Optimus schodzi na psy ???!! (moje 3 grosze)

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Fri 24 Nov 1995 - 17:03:45 MET

Jarek Lis wrote:

> Ostrzezenie! Jesli
>
> 1. sie nie znacie na sprzecie, lub
> 2. nie macie kupy czesci (roznych typow) pod reka, lub
> 3. nie potraficie oddac kupionych czesci,
>
> To nie skladajcie. Czas (i pieniadze) stracony z tego powodu ze
> komputer firmowy chodzi wolniej, bedzie i tak mniejszy od czasu
> straconego na skladanie, testowanie, dobieranie, itd.

Napisalem przeciez: Warunek - mozliwosc podmiany elementow.

> Czesci kupowane po gieldach? Bo wiekszosc cennikow pokazuje, ze
gotowy
> komputer kosztuje taniej niz czesci.
Czesci kupowane w firmie z VAT-em.
Mozesz nadal mi to sprobowac wyklarowac. Ja tez czytam cenniki - ach
jakie sliczne, Tylko chyba nie kupowales firmowego skladaka.

 Pozdrowienia.

 Janusz

 PS. Tak jak mowilem w przyszlym tygodniu podam przyklad do dyskusji
(licytacji firm).