Re: Optimus schodzi na psy ???!! (moje 3 grosze)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Nov 1995 - 16:48:51 MET

Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl) wrote:
: No to jeszcze moje trzy grosze.
: Jak jestescie pecetowcy i chcecie kupic skladaka to poskladajcie go sobie
: sami. Na pewno bedzie LEPSZY niz firmowy skladak OPTIMUSA i bedzie w nim
: to co chcecie miec i glowe daje ze tanszy.

Ostrzezenie! Jesli

1. sie nie znacie na sprzecie, lub
2. nie macie kupy czesci (roznych typow) pod reka, lub
3. nie potraficie oddac kupionych czesci,

To nie skladajcie. Czas (i pieniadze) stracony z tego powodu ze
komputer firmowy chodzi wolniej, bedzie i tak mniejszy od czasu
straconego na skladanie, testowanie, dobieranie, itd.

P.S. Co nie znaczy, ze popieram Optimusa, sa inne firmy, ktore maja lepszych
   fachowcow.

: Mnostwo wieczorow poswiecilem na przeliczenia. Nijak mi nie chce wyjsc
: ze to prawda.

Czesci kupowane po gieldach? Bo wiekszosc cennikow pokazuje, ze gotowy
komputer kosztuje taniej niz czesci.

Jaroslaw Lis