Re: Optimus schodzi na psy ???!!

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 23:31:53 MET

Jaroslaw Rafa napisal:
> Niektorzy z moich znajomych twierdza, ze wcale nigdzie nie schodzi, bo nigdy
> sie nie wspial wyzej... ;-)

Najbardziej smieszy mnie, ze owa firma uznaje swoje komputery za MARKOWE
(por. IBM, Compaq, DEC, Dell itp...)
Najbardziej to jest ciekawe, kiedy przychodzi klient i mowi:
"A panstwo to sprzedaja tylko skladaki? No bo optimus sam produkuje swoje
komputery!"

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |