Modemy (bylo: Optimus Harvard)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 14:30:15 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) napisal:
: o jezu!!! STOP!!! nie kupujcie modemu zoom! bedziecie zalowac! to
: najszybsza metoda, zeby nabrac obrzydzenia do telekomunikacji :(
: zoomy to najtansze (i moim zdaniem jedne z najgorszych) rozwiazan na
: rynku. nie wiem czy jesli wydaje sie 50 mln na sprzet to czy nie lepiej
: dolozyc jeszcze 1.5 i kupic naprawde porzadny modem... bo z tego zooma
: pozytek bedzie raczej niewielki a klopotow masa... wiem cos o tym, bo u
: mnie w bbsie najwieksza grupa narzekajaca na modemy i jakosc polaczen sa
: wlasnie zoomowicze... nierzadko zdarza sie, ze nie mozna utrzymac
: polaczenia szybszego niz 2400 :((

  No to sie skonsultuje: chce kupic modem 28800, mam szanse sprowadzic
go niedrogo ze stanow. Co polecasz ?
(za ok. $150 moge miec Sportster 28800, albo jakiegos Hayesa).

pozdrawiam
jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl