Re: Optimus Harvard

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 13:59:31 MET

>Juz sie zdecydowalismy na Pentium 90 i juz !!! Dzieki wszystkim za opinie w
>tej sprawie.
>
>plyta Intel z Pentium 90, 8 MB RAM, HDD 850 MB, klawiatura, mini tower,
>svga 1 MB PCI, 3,5" fdd, monitor 14", CD x4, modem wew zoom v32bis
>
>cena z vatem ok. 5000 nzl

o jezu!!! STOP!!! nie kupujcie modemu zoom! bedziecie zalowac! to
najszybsza metoda, zeby nabrac obrzydzenia do telekomunikacji :(
zoomy to najtansze (i moim zdaniem jedne z najgorszych) rozwiazan na
rynku. nie wiem czy jesli wydaje sie 50 mln na sprzet to czy nie lepiej
dolozyc jeszcze 1.5 i kupic naprawde porzadny modem... bo z tego zooma
pozytek bedzie raczej niewielki a klopotow masa... wiem cos o tym, bo u
mnie w bbsie najwieksza grupa narzekajaca na modemy i jakosc polaczen sa
wlasnie zoomowicze... nierzadko zdarza sie, ze nie mozna utrzymac
polaczenia szybszego niz 2400 :((
karpio