Re: Optimus schodzi na psy ???!!

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 13:23:00 MET

Optimus schodzi na psy???? A to ciekawe!!!! Ja myslalem,
ze juz dawno zszedl i to nie tylko na psy.

Pracuje w Centrum Komputerowym Pol.Sl., wiec mam stycznosc
z roznymi PCtami. Takze z Optimusami. Nasz v-ce probowal
nawet przeforsowac u JM Rektora zakaz kupowania Optimusow.
Nic z tego :-((( Te s***syny z Optimusa nie umieja do cholery
nawet najprostszego PCta zlozyc. Klasyczny przypadek to
karta sieciowa na przerwaniu 3 (razem z COMem). Nawet diody
na odwrot byly powsadzane. A juz o konfiguracji preinstalowanego
software'u (czytaj: Windoze) nie mowie.

----
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Slaskiej, Gliwice, Akademicka 16