Re: Optimus Harvard

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 22 Nov 1995 - 17:59:27 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
: o jezu!!! STOP!!! nie kupujcie modemu zoom! bedziecie zalowac! to
: najszybsza metoda, zeby nabrac obrzydzenia do telekomunikacji :(
: zoomy to najtansze (i moim zdaniem jedne z najgorszych) rozwiazan na
: rynku.

To ja jeszcze dodam - nie kupowac nowego Zoltrix'a!
Z Zoltrixami jest w ogole smiesznie. Sam mam dwa bardzo dobre (tzn. bez
widocznych wad), ale dosc stare (2 ~ 3 lata). A potem nie wiem co sie
stalo (pewnie przeniesli fabryke do Chin) i chyba z 5 usilowalem przez
lata kupic, ze skutkiem negatywnym. Do pelni szczescia jeszcze ten napis:
'<Bold on> V42 <Bold off, miniature on> software supported'/

Jarek.