Re: Cudowne dziecko - SoftRAM

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Sun 19 Nov 1995 - 05:21:32 MET

In article <728D2F2CDB_at_golem.umcs.lublin.pl>
from 17 Nov 1995 12:29:21 +0100
KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

> nie wiem co to za wynalazek - nie chce mi sie lazic po www - mam ciekawsze
> zajecia... moim zdaniem to kolejny glupi pomysl, jak zaoszczedzone pieniadze
> wydac na leczenie ciezkich nerwic, podobnie jak to mialo miejsce przy
> kompresowaniu twardzieli... ciekawe czy ktos sie zastanowil jak to bedzie
> wplywalo na predkosc pracy i "wykladalnosc" komputera... moim zdaniem to
> idioctwo kompletne i swojego zdania nie zmienie. a tak swoja droga, ciekawe
> czy pojawia sie sprzetowe uklady do kompresowania pamieci podczas swapingu -
> [...]

W Niemczech ten "wynalazek" kosztuje DM199,-. Co mnie dziwi,
najwieksze autorytety prasy fachowej (Windows Souces,
PC-Professional, PC-Praxis, PC-Intern, ...)
ustosunkowaly sie barzo pozytywnie do owego "wynalazku". To
badziewie sprzedawalo sie do tej pory cudownie na swiecie.
Akcje firmy, ktora wypuscila SoftRAM, podniosly sie z $0,312
(centa) w marcu na $32 latem. Obecnie kurs wynosi $6,5.
Coz, jak mowi przyslowie - 40 mln klientow nie moze sie mylic :-)

Rafal

P.S. Zygac nie bede. Nie zarzylem, a poza tym szkoda zolci :->

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |