Re: Cudowne dziecko - SoftRAM

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 17 Nov 1995 - 12:30:47 MET

>Czy dotarlo juz do Polski cudowne dziecko zwane SoftRAM ?
>Podobno ma zwiekszac wolna przestrzen RAM przez online
>pakowanie stron pamieci podczas swapping'u. Niezly pomysl,
>jak sie okazuje SoftRAM to niezly skandal. Polecam lekture:

nie wiem co to za wynalazek - nie chce mi sie lazic po www - mam ciekawsze
zajecia... moim zdaniem to kolejny glupi pomysl, jak zaoszczedzone pieniadze
wydac na leczenie ciezkich nerwic, podobnie jak to mialo miejsce przy
kompresowaniu twardzieli... ciekawe czy ktos sie zastanowil jak to bedzie
wplywalo na predkosc pracy i "wykladalnosc" komputera... moim zdaniem to
idioctwo kompletne i swojego zdania nie zmienie. a tak swoja droga, ciekawe
czy pojawia sie sprzetowe uklady do kompresowania pamieci podczas swapingu -
hehe - zamiast dokupic ramu bedziemy kupowac uklady kompresujace jej zawartosc
w czasie rzeczywistym... cudowne - juz mi sie chce zygac...
karpio