Re: Enhanced IDE kontra ATA-2

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Sun 19 Nov 1995 - 05:21:27 MET

In article <48i0i1$8bc_at_parnas.mimuw.edu.pl>
from 17 Nov 1995 12:52:17 GMT
jwr_at_itc.pw.edu.pl (Jan Rychter) wrote:

> Z tego co ja wiem, to jest nawet gorzej. SCSI pozwala na wydanie
> wielu komend wielu roznym urzadzeniom, a nastepnie oczekiwanie na
> rezultaty.

SCSI (pot. skazi) ma o wiele bardziej inteligentny sposob
arbitrowania (po polsku chyba: nadzorowania, organizowania)
"porzadku" na magistrali sterujacej i danych. Nie ma sie co
dziwic - SCSI to poniekad komputer w komputerze :-)

> W domu podlaczylem 2 dyski na 2 interfejsach. Pod linuxem gdy
> kopiuje rzeczy z jednego na drugi dziala to WYRAZNIE lepiej.

Powoli, to co pisalem wczesniej to tylko teorja (niemniej
przekonywajaca), proponuje najpierw przeprowadzic testy
(partrz moja odpowiedz na artykul Lukasza Bienkowskiego)

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |