Re: zamiast #9 karta 64bit IGS lub ELSA

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Fri 17 Nov 1995 - 14:01:17 MET

MAREK MALATYNSKI (MALATYNS_at_beta.seatech.tuniv.szczecin.pl) napisal:
: Proponuje tez karty niemieckiej firmy ELSA, ktora robi
: karty na roznych ukladach S3, do kazdej karty dodawana jest
: plyta CD-ROM z driverami i programami uzytkowymi.
: Karty te sa znacznie drozsze (i lepsze) i dlatego
: nie sa takie znane

  Polecam rowniez. (tendencyjnie, oczywiscie :))
Mam ELSA Winner 1000AVI 2MB od pol roku i jestem z niej bardzo
zadowolony. Widzac jak porownuja sie noname S3 znajomych do tej karty
a takze ilosc klopotow jakie z nimi maja wcale nie zaluje
zainwestowanych pieniedzy.

jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl