Re: zip passwd

Autor: T. Skurzewski - ZG 3208 5966 (tsk_at_mofnet.gov.pl)
Data: Fri 17 Nov 1995 - 13:16:26 MET

Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:

: Teraz bardzo chcialbym szybko odtworzyc dane i mam problem. Czy istnieje
: gdzies na swiecie jakis zmyslny programik do zdjecia hasla z spakowanych
: danych czy pozostaje mi kombinowac samemu. Zalezy mi na czasie:(((

mam taki maly crack2.exe produkcji chyba rosyjskiej do lamania hasel zip.
wysylam ci poczta, jesli ci pomoze to daj znac.

tomek