Re: zamiast #9 karta 64bit IGS lub ELSA

Autor: Rafal Rauchflaisz (rafalr_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Mon 20 Nov 1995 - 18:45:59 MET

Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:
: MAREK MALATYNSKI (MALATYNS_at_beta.seatech.tuniv.szczecin.pl) napisal:
: : Proponuje tez karty niemieckiej firmy ELSA, ktora robi
: : karty na roznych ukladach S3, do kazdej karty dodawana jest
: : plyta CD-ROM z driverami i programami uzytkowymi.
: : Karty te sa znacznie drozsze (i lepsze) i dlatego
: : nie sa takie znane
:
: Polecam rowniez. (tendencyjnie, oczywiscie :))
: Mam ELSA Winner 1000AVI 2MB od pol roku i jestem z niej bardzo
: zadowolony. Widzac jak porownuja sie noname S3 znajomych do tej karty
: a takze ilosc klopotow jakie z nimi maja wcale nie zaluje
: zainwestowanych pieniedzy.

Bawilem sie taka Winner 1000 z 1MB VRAM na pokladzie i musze przyznac, ze
niezle mi sie spodobala.
Tu mam jednak pytanko: Czy mozna gdzies dorwac do niej sterowniki? Jakis
host ftp, czy cos takiego? Sek w tym, ze koles "do czegos tam" nie ma, a by
chcial miec. :)

Rafal

--
|                        |     Rafal Rauchfleisz - Varian NMR operator      |