Re: Cudowne dziecko - SoftRAM

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Fri 17 Nov 1995 - 12:55:38 MET

> nie wiem co to za wynalazek - nie chce mi sie lazic po www - mam ciekawsze
> zajecia... moim zdaniem to kolejny glupi pomysl, jak zaoszczedzone pieniadze
> wydac na leczenie ciezkich nerwic, podobnie jak to mialo miejsce przy
> kompresowaniu twardzieli... ciekawe czy ktos sie zastanowil jak to bedzie
> wplywalo na predkosc pracy i "wykladalnosc" komputera... moim zdaniem to
> idioctwo kompletne i swojego zdania nie zmienie. a tak swoja droga, ciekawe
> czy pojawia sie sprzetowe uklady do kompresowania pamieci podczas swapingu -
> [...]
Od pewnego czasu uzywam MagnaRAM Quarterdeck'u (pierwotna wersja byla
Landmark'u) co jest chyba identyczny produkt jak SoftRAM. Kompresuje to
czesc fizycznego RAMu i czesc swapu, no i po swojemu stara sie o resources
(chodzi oczywiscie o windoze). Pierwsze wrazenie - komputer jakby ciut
wolniejszy, ale w ogolnym rozrachunku zaoszczedza sie na swapowaniu, wiec
niektore porgramy moga chodzic ciut szybciej (Corel mi chodzi jakby
szybciej; mam 8MB RAMu). No i zniknely problemy z resources. Nie zauwazylem
by windoze staly sie bardziej niestabilne.
Jezeli pominac cene programu to mozna by to polecic tym co maja malo RAMu.

Pilar

--
  Dariusz Pilarek
(pilarekd_at_vscht.cz)