Re: Problemy z OS/2

Autor: Rafal Lukawski (rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 15 Nov 1995 - 00:09:52 MET

> zawsze ctrl_alt_del slozylo do resetowania komputera... a task bar wywoluje
> sie ctrl+esc... a potem delete na aplikacji ktora chcesz wyciac
>
> karpio

a ja myslalem, ze ctrl_alt_del sluzy do uruchamiania ftp-a...

a tak nawiasem aby usunac SZYBKO aplikacje, ktora sie sypnela interfejs
uzytkownika musi miec dosc wysoki priorytet w systemie... a POD os-em
chyba tak nie jest. Kiedys cos tam uruchomilem i pozniej to cos przestalo
reagowac na nawolywania systemu no i PO PARU SEKUNDACH system laskawie
mnie o tym powiadomil (po paru sekundach calkowitej niewrazliwosci na
klikanie w lewy klawisz myszki). A np. pod brzydkim windowsem nacisne sobie
ctrl_ald_del no i sobie to cos kill'ne :)

Oczywiscie nie twierdze, ze windows jest lepszy od osa, lub odwrotnie, bo
jak na razie najlepiej programuje mi sie pod darmowym Linuxem. Ale
chodzilo mi tylko o znalezienie analogi ctrl_alt_del windowsow z czyms,
co jest rownie szybkie pod OS/2...

Pozdrawiam
* Rafal Lukawski |:-) rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl *
* *
* Silesian Technical University - Gliwice *
* Faculty of Automatic Control, Electronic and Computer Science *