Re: Problemy z OS/2

Autor: Ryszard Korwin-Mikke - DI 153 5007 (rmikke_at_mofnet.gov.pl)
Data: Thu 16 Nov 1995 - 10:51:44 MET

Rafal Lukawski (rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:

 |klikanie w lewy klawisz myszki). A np. pod brzydkim windowsem nacisne sobie
 |ctrl_ald_del no i sobie to cos kill'ne :)

Albo i nie...
Ostatnio zbiesil mi sie ComIt (ktos poprzestawial IRQ dla portow
szeregowych - jak zlapie, zamorduje ;-) ), nie mogl
zaincjalizowac modemu. W efekcie nie tylko przestawal dzialac
ComIt, ale nie mozna go bylo np. zmniejszyc, klikajac w
odpowiedni guziczek (rozlegal sie ladny dzwonek, oznaczajacy
blad...), nie dzialalo zadne naciskanie guzikow, a ctrl-alt-del
pozwalal albo wrocic do status quo ante (czyli do Wiszacego
ComIta), albo od razu resetowal komputer...

 |Oczywiscie nie twierdze, ze windows jest lepszy od osa, lub odwrotnie, bo
 |jak na razie najlepiej programuje mi sie pod darmowym Linuxem. Ale
 |chodzilo mi tylko o znalezienie analogi ctrl_alt_del windowsow z czyms,
 |co jest rownie szybkie pod OS/2...

Dziekuje, wole wolniejsze, ale dzialajace, jak trzeba...

                                 Ryszard Mikke

A poza tym uwazam, ze nalezy obnizyc podatki

--
#include <disclaimer.h>
Powyzsze opinie NIE MUSZA byc zgodne z opiniami mojego pracodawcy.