Re: Problemy z OS/2

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 16 Nov 1995 - 17:27:45 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>bo komputer jest do d..py, albo masz niekompletnego os/2'a

>zawsze ctrl_alt_del slozylo do resetowania komputera... a task bar wywoluje
>sie ctrl+esc... a potem delete na aplikacji ktora chcesz wyciac
>
>karpio
Odpowiedz niekompletna: oto prawidlowa:)))))
Jak ci sie cos nie podoba w systemie OS/2 to naciskasz ctrl+alt+esc jest to
systemowe zerowanie kolejek zadan, jak masz problem z systemem i chcesz pogadac
z IBM to naciskasz ctrl+alt+insert (tylko musisz miec pod reka 18 czystych
dyskietek):)))) systemowy dump pamieci sorry tyle musisz miec dyskietek ile
ramu :::::)))))

Aha i jescze jedno pod os/2 dziala ctrl+alt+delete dzialanie jak w linuxie
tzn bepieczny shutdown systemu :)))

Polecam programik PSMP taki manager procesow instaluje sie tak nisko ze nic go
nie moze zatrzymac a on z kolei potrafi zatrzymac 1 watek w procesie , nie
tylko caly proces, rysuje graficznie drzewo procesow i watkow i jest fajnie :))

Jarek
PS:Informacje z redbookow IBM - normalnie dostepne tylko dla servisu - niestety
:(((

#  Jaroslaw Kozak                             #
#  Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
#  e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl          #