Re: Uwaga na oszusta !!!

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 02 Nov 1995 - 12:52:00 MET

Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl) wrote:

: Ostrzegam wszystkich przed czlowiekiem, ktory sprzedal mi plyte
: glowna z atrapa cache'a.

: W ostatnia sobote kupilem na gieldzie w Warszawie na
: ul. Grzybowskiej plyte glowna do 486, VLB. Plyta z chipsetem UMC,
: dokladny typ F4DXL-UC, 256kB cache, ZIF socket, AWARD BIOS. Po

To sie nadal zdarza? Myslalem, ze po halasie wokol tych przewalow,
jaki mial miejsce jeszcze przed wakacjami, takie praktyki sie skonczyly.
Jak widac, ktos sie jednak przyczail i... :(

--
	Leszek.