Re: Problem z zycia

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Fri 03 Nov 1995 - 10:34:23 MET

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

> Jeszcze nie :) ale jest dosc dobrze zaawansowany projekt aby moc.
Przyznam ze zartowalem. Nie bardzo sobie to wyobrazam. No ale
cuz jezt Minix na 286 i na 86... Swoja droga moze (pewnie) jest Tex na Minuxa...
[Zeby bylo smnieszniej to wczoraj zanalazlem informacje o overdrive
z 286 na 486. juz sobie wyobrazam jak to bedzie koszmarnie chodzilo.]

> Co to jest srodowisko? Czy masz na mysli takiego Borlanda?

Napisane bylo to przez mojego kumpla na dyplom ze trzy lata temu.
Nie wiem czy piszemy o tym samym, bazuje toto na filozofii Borlanda,
menu jest po polsku (znak szczegolny)
.. ale chyba nie to samo bo
chyba zapalu mu nie starczylo tylko na wersje alfa wiec pewnie tego nie rozpowszechnial
a szkoda...

 Bo jesli tak, to
> musze stwierdzic z przykroscia ze akurat nie do konca sie zgodze. Mam
> 4AllTeXa, zainstalowalem go, czasem uruchamiam, ale na razie nic bardziej
> efektywnego niz joe/TeX/MeX nie znalazlem (jesli chodzi o skladanie
> pod tex-em).
A tego nie znam, obejrze sobie. Tak swoja droga to byloby chyba nie
najgorszy pomyslem wydanie CD z polskim Texem [lub tez Polskim] jako plug and play.
Pawel