Re: Problem z zycia

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 02 Nov 1995 - 18:36:56 MET

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: Jaroslaw Rafa napisal(-a) :
: >
: > > A gdyby niechcial sie pchac w Win... - zawsze moze postawic sobie (tzn.
: > > zapewne Ty - jemu.. ;) Linuxa z LaTeX'em...
: > >
: > TeX i LaTeX pod DOSa tez sa.
:
: Tak, tylko ze ja kiedys przysluchiwalem sie rozgoraczkowanym rozmowom kilku
: osob chwalacych sie ze maja wersje ktora chodzi z QEMM a inny ze ma taka
: ktora sie nie wali z HIMEM.SYS a inny ze moze puscic na 286 z 512 kB. Ja
: przepraszam, ale takie problemy to ja p......, instalujesz linuxa i WSZYSTKO
: kompilujesz jednym programem tex (link do virtex).

Hm, w natloku odpowiedzi 'Linux jest najlepszy', 'TeX dobry na wszystko',
'zainstaluj OS/2' (no, takiej faktycznie nie bylo), dyskutantom umknal
problem, a specjalnie podkreslalem, ze nie interesuje mnie co jest
najlepsze, tylko jak prosty (hm, chyba nie taki prosty z braku odpowiedzi).

A problem polega na tym, ze trzeba przygotowac dokumentacje wygladajaca
mniej wiecej tak:

| ladna ramka na gorze kazdej strony |

1. Dane
      do=1234.00 mm

2. obliczenia

           2 2
      pi*do 3.14*1234.00 2
        4 4

Oczywiscie chodzi o to, zeby przy nastepnym podobnym dokumencie zmienic
tylko '1234.00' w pkt.1., a reszta zmodyfikowala sie samodzielnie.

I co mi z tego, ze 'Linux jest najlepszy'

Pozdrowienia
Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |