Re: Problem z zycia

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 01 Nov 1995 - 13:46:43 MET

Pawel PYK napisal(-a) :

> To moge zaistalowac Linuxa na 286 z 512kB??????? Nie wiedzilaem 8-).

Jeszcze nie :) ale jest dosc dobrze zaawansowany projekt aby moc.

> To chyba nie jest wada ze cos chodzi na 286. Ba kolega odpalal Latexa na XT...
> A poza tym mam dla DOSa srodowisko, a dla Linuxa tego chyba nikt nie napisal.
> Pawel

Co to jest srodowisko? Czy masz na mysli takiego Borlanda? Bo jesli tak, to
musze stwierdzic z przykroscia ze akurat nie do konca sie zgodze. Mam
4AllTeXa, zainstalowalem go, czasem uruchamiam, ale na razie nic bardziej
efektywnego niz joe/TeX/MeX nie znalazlem (jesli chodzi o skladanie
pod tex-em).

--
Pozdrowienia,
Wojtek