Re: 3 grosze Nagrywajki CD-ROM

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Tue 31 Oct 1995 - 08:06:24 MET

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>przed przystapieniem do nagrywania program musi sprawdzic wszystkie pliki i je
>odpowiednio uszeregowac. W przypadku duzej ilosci plikow operacja trwa
>niemilosiernie dlugo,
Swieta prawda.
A teraz moje trzy grosze.
Mialem kiedys przygotowane do nagrywania na PHILIPSIE zbiorki z roznymi
dziwnymi datami. NAGRYWATOR wywalal sie.
Jaka byla przyczyna. Otoz program do nagrywania (COREL) wywalal sie na
zbioracg z data wieksza od dnia aktyalnego i mniejsza niz rok 80.
Wylatywal rowniez na zbiorach z data 00.00.00 00:00 (to taka pozostalosc
po mojej mlodzienczej tworczosci. W sumie co go to obchodzi co nagrywamy,
a jednak jest to dosyc pokretny program.
Co do wielosesyjnosci to na probe zrobilismy taki compakt dogrywany ze
cztery razy. Nagrywajka go widziala (wszystkie sesje razem),podwojny i
poczworny Mitsumi oraz poczworna Toshiba rowniez, natomiast potrojny
Mitsumi widzial tylko pierwsza sesje. Podobnie rzecz sie miala z
compaktami zainstalowanymi w serverach (nie pamietam jakie to sa). Po
zmontowaniu compakta jako volumenu widoczna byla tylko pierwsza sesja.

 Pozdrowienia.

 Janusz

 +----------------------+------------------------------------------+
 | | Janusz Sklorz -- Novell Network Manager |
 | RRRR SSS W W | Rybnik Coal Company, Inc. |
 | R R S S W W | Computer Science Department |
 | R R S W W | |
 | RRRR SSS W /\ W | Rybnicka Spolka Weglowa S.A. |
 | R R S W WW W | ul. Jastrzebska 10 |
 | R R S S WW WW | 44-253 RYBNIK |
 | R R SSS W W | |
 | | tel. (036)394643 fax. (036)20201 |
 | Computer Deptartment | e-mail : jsklorz_at_rswnx.rsw.pl |