Re: 3 grosze Nagrywajki CD-ROM

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 31 Oct 1995 - 16:25:18 MET

Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl) wrote:
: Jaka byla przyczyna. Otoz program do nagrywania (COREL) wywalal sie na
: zbioracg z data wieksza od dnia aktyalnego i mniejsza niz rok 80.
: Wylatywal rowniez na zbiorach z data 00.00.00 00:00 (to taka pozostalosc
: po mojej mlodzienczej tworczosci. W sumie co go to obchodzi co nagrywamy,
: a jednak jest to dosyc pokretny program.

No - nie znam tego FS iso 922.., ale on niekoniecznie musi byc
kompatybilny z DOS, jesli chodzi o zapis daty pliku. Wiec data
wymaga przekonwertowania, a ty mu podsylasz 'smieci'. Co sie dziwisz,
ze wylatuje.

: Co do wielosesyjnosci to na probe zrobilismy taki compakt dogrywany ze
: cztery razy. Nagrywajka go widziala (wszystkie sesje razem),podwojny i
: poczworny Mitsumi oraz poczworna Toshiba rowniez, natomiast potrojny
: Mitsumi widzial tylko pierwsza sesje. Podobnie rzecz sie miala z
: compaktami zainstalowanymi w serverach (nie pamietam jakie to sa). Po
: zmontowaniu compakta jako volumenu widoczna byla tylko pierwsza sesja.

A probowales mieszac MSCDEX.SYS? bo to jest chyba program ktory obsluguje
FS iso ..922.., i moze te szybsze maja nowszy(=lepszy?).

:

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |