Re: Power Management

Autor: Jacek Kijewski (mms002_at_loqi07.elka.pg.gda.pl)
Data: Fri 27 Oct 1995 - 11:43:51 MET

On Fri, 27 Oct 1995, Jaroslaw Wasikowski wrote:

> Witajcie
>
> Mam takie pytanie: mam plyte OPTi895P3 Green. Moge ustawic wylaczanie
> IDE i innych po pewnym czasie braku aktywnosci. Czy takie wylaczanie i
> wlaczanie nie okaze sie bardziej kosztowne (wieksze zuzycie elementow)
> od strat energii w przypadku nieprzerwanej pracy.

 Wylacz to wszystko. Jak bedziesz potrzebowal kiedys duzo przeliczyc, to
bedziesz musial co pare minut wciskac spacje, bo np. zwolni procesor.
Poza tym dyskowi szkodzi ciagle rozpedzanie i zwalniane. A koszty
energii? Moze w skali roku oszczedzis jakies 10 nzl... (wiem, ze
nieekologiczne, ale tak jest).

* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
* nie rozni sie od magii" *
* *
* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *