Re: Idealny BIOS (... plyta glowna)

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 10:55:21 MET

polonez.man.lodz.pl!man.lodz.pl!pecet napisal:
> Dla mnie ostatnia rzecza na jaka zaracam uwage przy wyborze BIOSa,
> jest to jaki ma wyglad, windowsowaty czy standardowy. Do wygladu mozna
> sie przyzwyczaic, natomiast do tego ze nie mozna poprawic jakiejs
> opcji to juz nie bardzo. Poza tym czy ktokolwiek ma do zarzucenia cos
> AmiWinBiosowi pomijajac fakt ze wyglada nieprzyzwoicie i jest
> niewygodny w obsludze.

W sumie niekiedy lepiej miec WinBIOS z mnogoscia opcji niz biedny jak
mysz koscielna PnP AMIBIOS. Postawie jednak sprawe inaczej: Award BIOS -
wygodny w obsludze i wciaz duzo pokretel do przestawiania!

> Swoja droga myslalem ze ludzie grzebiacy w Biosie sa w stanie
> przezwyciezac takie trudnosci.

To tak jak z obudowami. Jesli masz warczacy jak traktor zasilacz, to
rzeczywiscie mozna to "przezwyciezyc" i ignorowac, cieszac sie tym, ze
caly komputer chodzi i sie nie wiesza.

> Czlowiek ktory sie przystosowal
> Krzysztof M. Obrzud
> kobr_rmf_at_bci.krakow.pl

"Przystosowany inaczej":

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_zsku.p.lodz.pl     |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |