Re: Szlify (Re: AMD 486...)

Autor: Jacek Kijewski (mms002_at_loqi03.elka.pg.gda.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 10:38:16 MET

On 17 Oct 1995, Wojtek Piecek wrote:

> [...]
> handluje WLASCIWYMI procesorami (oczywiscie dluuuugi plaszcz, postawiony
> kolnierz i czarne okulary, duzy kapelusz). A jest akurat tak ze pracuje
> w firmie ktora smie (chyba dosc slusznie) nazywac sie duzym dystrybutorem
> procesorow w Polsce. NIGDY nie dopuszczamy do sprzedazy procesora lewego
> (o ile wogole ktos takowy nam sprzeda). NIDGY nie bylem (mowie to rowniez
> w imieniu mojej firmy) zwolennikiem over_clockowania procesorow (nawet na
> tej liscie o tym pisalem). ZAWSZE mowie (j/w) co to jest za procesor,
> jakiej firmy, jaka ma wydajnosc i tak dalej.

 Przepraszam. Nie chcialem Cie objezdzac. Jezeli tak to zrozumiales, to
przepraszam. Chodzilo mi o podejscie do takich praktyk. A tak swoja
droga, to jakbys mogl podeslac mi kiedys (na konto) swoj cennik, to
bylbym wdzieczny.

> No i o co bylo sie tak denerwowac ? Rowniez uwazam ze czarny rynek to jest
> zabojstwo dla oficjalnych i LEGALNYCH dystrybutorow. Ale nie sadze ze taki
> komentarz wlasnie na tej liscie jest konieczny. Wazniejszy dla mnie bylby
> raczej konkretny przyklad osob/firm/firemek robiacych ludzi lub inne firmy w
> balona. I niekoniecznie musi to byc tak drastyczny krok jak udawanie
> procesorow, wystarczy w/g mnie oszustwo firmy podajacej inne informacje w
> gazetach a inne w swoim dziale handlowym.

 Takich firm, co to reklamy to jedno, a dzial handlowy to drugie jest
chyba zdecydowana wiekszosc. Zaczynajac od "Blekitnego", poprzez znana
korporacje z N Sacza, niemiecka firme na "E", co to Amige kupila, po
wszelki rynkowy drobiazg(nazw nie podaje, sami sie domyslcie). Byle tylko
sciagnac klienta do siedziby. Uwazam to za plaskie i staram sie skladac
rzetelne oferty. Niestety, trace na tym...

> Pomysl dobry, rowniez popieram, ale czasem gupie sie w kontekstach
> wypowiedzi, wiec pozwole sobie BEZCZELNIE zacytowac i Ciebie i siebie.

  Chodzilo mi o tzw. logo, a nie wypowiedzi.

* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
* nie rozni sie od magii" *
* *
* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *