Re: Idealny BIOS (... plyta glowna)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 23 Oct 1995 - 21:10:30 MET

> : > Fakt, ze Award OSTATNIO zaczyna Bios od EC00 (zbrodnia - rozstrzelalbym),
> : > ale to jest w konkretnych plytach.
> :
> : Ze co ? Standardowego EMSa nie da sie puscic ? (zdaje sie, ze standard
> : przewidywal co najmniej 4 strony, czyli 64kb w jednym bloku pod E000).
>
> Nie - mysz, sieci, stacker, CD-ROM - nie mieszcza mi sie w pamieci.
> Pod MR-Bios zapuszczalem emm386 az do adresu Fb00, i to bylo wyraznie
> zapisane, ze nizej nic potrzebnego do pracy nie ma (czyli jest setup,
> POST, i pewnie cos jeszcze). A w nowym AWARD'zie juz nawet EC00 nie
> [...]

czekaj, jaki to byl AWARD? wydawalo mi sie ze mam w miare nowego i
bynajmniej takich problemow nie zauwazylem, a nawet wrecz przeciwnie
o czym juz zreszta pisalem. inny problem to plyta - moze akurat
trafiles na jakas wredna ze inaczej sie nie dalo? :)
karpio

btw. popracuje jeszcze troche nad konfiguracja - czasem okazuje sie,
ze mozna upchnac znacznie wiecej niz ci sie zdaje ;) powaznie...