Re: S3 - pytanko

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 10:49:12 MET

Wojtek Piecek napisal:
> > : -805
> Pierwsza S3 z akceleratorem. Zlom.

Bez przesady panie sasiedzie! W porownaniu z innymi nienajnowszymi
kartami VLB jest i tak bardzo dobra (inna sprawa, ze mam doswiadczenia
tylko z miroCRYSTAL 10SD - OEM'y moze rzeczywiscie nie byly rewelacyjne).
Poza tym malutki szczegolik: czy nie bylo przypadkiem nieco wczesniejszej
wersji akceleratora S3 ? (niestety nie mam pod reka swietnego "vgadoc'a"
czy jak mu tam.

> Pozdrowienia,
> Wojtek
>
> [wojtekp_at_tch.waw.pl]

 Marcin W.

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_zsku.p.lodz.pl     |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |