Re: S3 - pytanko

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 10:30:30 MET

Jan Rychter napisal(-a) :

> Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl) napisal:
> : Jaka jest roznica pomiedzy kartami grafiki z koscia S3:
> : -805
Pierwsza S3 z akceleratorem. Zlom.
> : -TRIO 732
Taka S3 32-bit z zintegrowanym RAMDACiem. Moze byc, aczkolwiek nie
najmlodsza.
> : -868
Nowa wersja 864. Dorby opis nizej, moze z wyjatkiem szybkosci. Ja oceniam
roznice w szybkosci na 10-15% i to na dokladke tylko w niektorych
rozdzielczosciach.
> : -968.
:))) Dobra karta na VRAMach. Jak ponizej (sprzetowe skalowanie ...), ale
szybsza istotnie.

--
Pozdrowienia,
Wojtek