Re: Unix dla Windziarzy :)

Autor: Jacek Kijewski (mms002_at_loqi03.elka.pg.gda.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 10:26:03 MET

On 17 Oct 1995, Szymon Sokol wrote:

> Jacek Kijewski (mms002_at_loqi03.elka.pg.gda.pl) wrote:
>
> : A moze ktos zaryzykuje 1500+ uzytkownikow np. na interactiwie albo solarisie?
>
> Zalezy co przez to rozumiec... z kontekstu wynika ze chodzi o Solaris x86
> (bo Linux i Interactive tez sa na PC). No wiec, nie. W ogole balbym sie
> 1500+ uzytkownikow na PC, obojetne jaki Unix.
> Natomiast 1300+ uzytkownikow pod Solarisem to ja MAM - tylko ze to Solaris 1.1
> a.k.a. SunOS 4.1.3, a maszyna to SS690MP, 4*HyperSPARC, 90MHz 256MB RAM :-)

 Ja mam w domu Linuxa. W szkole, jak pracuje na tzw. stabilnym solarisie
(Sparc Classic), to 3 x dziennie biegam do roota, by odwiesil maszyne. A
na Interactivie pracowalem. Poza tym, ze kanaly sie koncza i ze to
badziew okrutny, to jeszcze wiesza sie co chwile. U mnie stabilnie
pracuja nawet MS Windows :-). A linux chodzi jak zloto i mimo moich
magicznych sztuczek programistycznych (czytaj poczatkujacych) i
sprzetowych resetow w czasie operacji na plikach (testowalem :-) ), jakos
wysypac sie nie chce...

* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
* nie rozni sie od magii" *
* *
* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *