Re: S3 - pytanko

Autor: stud (nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 20 Oct 1995 - 11:31:50 MET

  Jesli juz mowa o kartach z S3 to mam pare pytan:
- czy Trio64 jest szybszy od 864 (z tego co wiem Trio jest nowsza
  choc tansza wersja 864);
- co dokladnie jest realizowane sprzetowo w tych ukladach,
  (rozumiem, ze kopiowanie i wypelnianie okienek, sprzetowy kursor,
  rysowanie linii, ale chodzi mi szczegolnie o rysowanie wypelnionych
  wielokatow, oraz ile srednio wielokatow/sek daje np w hicolor);
- gdzie mozna znalezc dane tech do w.w. chipow (jakies WWW, ftp itp)

ps.
Czy ktos cos wie na temat tego nowego chipa Cirrus'a ze wspomaganiem
video ( nie pamietam w tej chwili nazwy ale ma na koncu 40 )?

Janusz Nowicki
nowicki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl