Re: Idealna plyta glowna

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 16:28:39 MET

Gregorio Kus (grego_at_RMnet.IT) wrote:

: Caly ten WinBIOS jest to przyklad rzadkiej glupoty.
: Osoby, ktore bez okienek i obrazkow nie potrafia
: nic zrobic i tak nie powinny sie pchac do settingow
: BIOS'a. Zas osoba, ktore potrafia - takie zastosowanie
: okienek i ikon moze tylko przeszkadzac. Ja niestety mam
: takiego BIOS'a, i choc na codzien uzywam GUI (WorkPlace
: Shell) to w BIOS'ie, w ktorym bardzo czesto grzebie,
: ta cholerna namiastka GUI doprowadza mnie do szalu.

Nic ujac, nic dodac (sam mam ten WinBIOS w domu...) - moze poza jednym:
moj kolega w swoim starym (chyba 1991) 386 mial AMI BIOS o niebo lepszy,
oczywiscie nie windowsowaty, ale za to mial 6 stron i ustawiac mozna bylo
WSZYSTKO - wait states, obszary niecache'owalne, nieshadowowalne (ale ladne
polskie slowo...), i co jeszcze kto chcial. Kolejny przyklad poprawiania na
gorsze.

--
                       Szymon Sokol -- Network Manager
U    U M     M M     M University of Mining and Metallurgy, Computer Center