Re: Idealna plyta glowna

Autor: Gregorio Kus (grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 15:05:05 MET

On Thu, 19 Oct 1995 00:12:25 +0100, Marcin Wilk wrote:

>Dlaczego akurat Opti??? Slyszalem o nim raczej niepochlebne opinie
>(rowniez na Usenecie).

Ja rowniez

>Paskudztwo! Jest to widoczny przyklad tego jak ktos ulepszyl to co bylo
>calkiem dobre i wyszlo co wyszlo... Poza tym (od strony osoby
>konfigurujacej komputer z takim BIOsem) niekiedy zachodzi potrzeba
>grzebania w setupie i resetowania komputera kilka razy pod rzad i
>naprawde mozna sie wsciec ogladajac jak laskawie swieci na ekranie wesola
>klepsydra zanim setup sie zaladuje!

Caly ten WinBIOS jest to przyklad rzadkiej glupoty.
Osoby, ktore bez okienek i obrazkow nie potrafia
nic zrobic i tak nie powinny sie pchac do settingow
BIOS'a. Zas osoba, ktore potrafia - takie zastosowanie
okienek i ikon moze tylko przeszkadzac. Ja niestety mam
takiego BIOS'a, i choc na codzien uzywam GUI (WorkPlace
Shell) to w BIOS'ie, w ktorym bardzo czesto grzebie,
ta cholerna namiastka GUI doprowadza mnie do szalu.

Grego

--
Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it        G.Kus_at_agora.stm.it