Re: Unix dla Windziarzy :)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 18:12:24 MET

Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl) wrote:

: by sobie w tej sytuacji rady - jako file-server Novell jest naprawde dobry.

Zwazywszy, ze jest to jego zasadnicza (i praktycznie jedyna) funkcja,
nie ma sie czemu dziwic.

: A tutaj juz sie nie zgodze. U mnie chodza fingerd, bootpd, ftpd, mercury
: (mail deamon), lpd i jeszcze kilka pomniejszych ktorych nie pamietam -
: i nic sie nie sypie. Trzeba tylko co jakis czas robic upgrade tcp, stare
: wersje nie byly faktycznie zbyt stabilne.

Hmmm... Czy nadal prawda jest, ze zlosliwy/kiepski NLM moze uwalic inne?

        Leszek.

| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
| My personal opinions are just mine. |
| If there is anyone I speak for, then most likely it's me. |