Re: Idealna plyta glowna

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 19:12:41 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Nic ujac, nic dodac (sam mam ten WinBIOS w domu...) - moze poza jednym:
: moj kolega w swoim starym (chyba 1991) 386 mial AMI BIOS o niebo lepszy,
: oczywiscie nie windowsowaty, ale za to mial 6 stron i ustawiac mozna bylo
: WSZYSTKO - wait states, obszary niecache'owalne, nieshadowowalne (ale ladne
: polskie slowo...), i co jeszcze kto chcial. Kolejny przyklad poprawiania na
: gorsze.

Nie jestem do konca pewien. Byc moze jest to poprawianie na lepsze - dla
firmy. Nie majac opcji, przecietny uzytkownik (95%) nic nie popsuje
i nie nie bedzie dzwonil do serwisu, tudziez rozpowszechnial pogloski,
ze jemu juz 20 razy komputer naprawiali.

Jarek.