Re: Idealna plyta glowna

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 15:46:46 MET

Gregorio Kus napisal(-a) :

> Caly ten WinBIOS jest to przyklad rzadkiej glupoty.

Rzadkiej ??? Eeeeee .... Jest taka jedna firma, chyba nawet oprocz
sprzedawania oprogramowania to rowniez pisza sami wlasne (maja bardzo dobry
sterownik do myszy, szkoda tylko ze ma (...)-nascie jezykow i zajmuje MB w
pamieci).

> Osoby, ktore bez okienek i obrazkow nie potrafia
> nic zrobic i tak nie powinny sie pchac do settingow
> BIOS'a. Zas osoba, ktore potrafia - takie zastosowanie

DOKLADNIE !!!!!

> okienek i ikon moze tylko przeszkadzac. Ja niestety mam
> takiego BIOS'a, i choc na codzien uzywam GUI (WorkPlace
> Shell) to w BIOS'ie, w ktorym bardzo czesto grzebie,
> ta cholerna namiastka GUI doprowadza mnie do szalu.
>
> Grego

Nie wiem co przyswiecalo tworcom (z bardzo malej litery) tego "biosu", ale
nie powiem jakie skojarzenia przychodza mi do glowy jak widze ten bios. Na
moje szczescie to ukochana moja firma (ASUS) wklada tylko Awarda. Ma on swje
zady i walety, i kiedys stawial bym go za AMI to teraz jest
BEZKONKURENCYJNY. (no moze jedynie MR BIOS).

--
Pozdrowienia,
Wojtek