SyQuesty

Autor: DARIUSZ PILAREK (dariusz.pilarek_at_vscht.cz)
Data: Thu 19 Oct 1995 - 10:21:28 MET

Czesc

Od pewnego czasu przymierzam sie do kupienia czegos w rodzaju mechanik
SyQuesta. Najbardziej odpowiednia wydala mi sie nowa mechanika EZ135. Po
rozmowach w jednej firmie mam jednak watpliwosci. Powiedziano mi mianowicie,
ze na SyQuestach nie mozna polegac, ze zdarzaly sie przypadki gdy z 10
sprzedanych mechanik wszystkie wrocily szybko do naprawy. A o tej nowej
powiedziano mi, ze jest to po prostu zwykly 3,5 cartridge, w ktorym
znaleziono bledy na jednej stronie jest wiec wykorzystywana tylko jedna i do
tego dorobiono uproszczona mechanike.
Moze ktos ma jakies doswiadczenia z tego typu urzadzeniami albo moglby
podsunac jakas alternatywe (wymienne medium, wzglednie tanie, w miare
szybkie, bez znaczenia wewnetrzne czy zewnetrzne, mie musi byc przenosne).
Dzieki.

Pilar

--
  Dariusz Pilarek